| Minimalna ilość punktów | 3 | 
| Maksymalna ilość punktów | 6 | 
Zgodnie z zasadą kwotową, podział punktów zależy od zachowania typujacych w danej rundzie typeraj. Typy na outsiderów otrzymują więcej punktów niż typy na faworytów.
Reguła kwotowa jest wyświetlana w formie: "Dom-Remis-Gość". Wartości pokazują, ile punktów otrzymasz za trafny typ. 3-5-6 Przy kwocie 3 otrzymasz punkty za poprawne wytypowanie zwycięstwa gospodarzy, 5 punkty za remis i 6 punkty za zwycięstwo na wyjeździe.
Rzeczywisty wynik dla danej tendencji jest obliczany w następujący sposób:
| MIN | Minimalny wynik | 
| MAX | Maksymalny wynik | 
| N | Liczba typów | 
| T | Liczba typów z tendencją | 
| Punkty | MAX / (10 × T/N) - MAX/10 + MIN | 
Wartość jest zaokrąglana i ograniczana do określonego przedziału.
25 graczy dokonało typowania (N), z czego tylko 5 przewidziało zwycięstwo gospodarzy (T). Punkty za zwycięstwo gospodarzy są obliczane w następujący sposób
| Punkty | 6 / (10 × 5/25) - 6 /10 + 3 | 
| 6/2 - 6/10 + 3 | |
| = 5 | 
Wynik został zaokrąglony i ograniczony, patrz uwaga nr 1.