| Minimalna ilość punktów | 6 |
| Maksymalna ilość punktów | 20 |
Zgodnie z zasadą kwotową, podział punktów zależy od zachowania typujacych w danej rundzie typeraj. Typy na outsiderów otrzymują więcej punktów niż typy na faworytów.
Reguła kwotowa jest wyświetlana w formie: "Dom-Remis-Gość". Wartości pokazują, ile punktów otrzymasz za trafny typ. 6-13-20 Przy kwocie 6 otrzymasz punkty za poprawne wytypowanie zwycięstwa gospodarzy, 13 punkty za remis i 20 punkty za zwycięstwo na wyjeździe.
Rzeczywisty wynik dla danej tendencji jest obliczany w następujący sposób:
| MIN | Minimalny wynik |
| MAX | Maksymalny wynik |
| N | Liczba typów |
| T | Liczba typów z tendencją |
| Punkty | MAX / (10 × T/N) - MAX/10 + MIN |
Wartość jest zaokrąglana i ograniczana do określonego przedziału.
25 graczy dokonało typowania (N), z czego tylko 5 przewidziało zwycięstwo gospodarzy (T). Punkty za zwycięstwo gospodarzy są obliczane w następujący sposób
| Punkty | 20 / (10 × 5/25) - 20 /10 + 6 |
| 20/2 - 20/10 + 6 | |
| = 14 |
Wynik został zaokrąglony i ograniczony, patrz uwaga nr 1.